Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Friday, May 18, 2012

My Final Decision

Assalamualaikum . Aku ni kelawar ke sllu tido lewat .Ok , malam ni ak sedih sangat2 laa . Hahah . Ak pun tktau bkpo . Tp memang ak sedih la bila last2 ak buat decision yg takkan prnah berubah lagi . Sedih sebb ak mungkir janji kot .n Sedih sebb pejam celik pejam celik ak dah nk tinggalkan rumah. 


ok , ak hjt dhty tk nak la tulis pnjng berjela-jela sebb ak tak mengantuk tp sedih sngt wooo . Hewhew. N My final decision aku ialah di :


Oke la ,ak tknak mention . Biar sja gmbr berbicra  .oke , last2 minute ak buat final decision nih.  Berserta musyawarah 3 hri 2 mlm aku ngn umibba ak , akhirnya, aku dengan hti yg terbuka tp sedikit terttp laa , wat keputusan gini dlm hidop ak .Sumpah ak bengang dengan taktentu arah fikir arah tuju aku nih . Then , ak suarakn kat umibba ak , then umibba aku oyk  " gi matrix la sene2 gax . Umi thu matrix susah , tp ni mest ada hikmt bkpo kena g mtrix "/


So , disini bmkna ak kena lupakn UIA buat slma2nya . even ak dah prepare sikit2 pasal test EPT n APT d uia , aku tpksa la btalkan hasrat ak nk study d uia. 
Hehe .Rmai saen2 ak pelik ,bkpo pilih matrix? uia kan agi bgus .Stu jer aku jawab 


"Maybe takdir saya disini .Kita takthu apa yg Allah atur d belakang kta tuh "


Jadi , berakhirlah satu dilema dalam hidup aku ..


N Kepada si dia, si dia  , si dia, (acT ada 3 org ,sbb tuh sidia tuh ak mention 3 kli) ,big big big sorrrrryyy sebb last2 tak pegi jugk uia . Big sorry fren . Aku syg sngt2 laaa nk tinggl uia ( eh ,tk pernah jejak lgi pun,hahah) . N niat dhati sebenarnya nk study together2 d uia dengan kamu2 semua . Tp sooryy , i make another decision =(


SO , assalamualaikum


Sincerely:
Miss Butane

No comments: