Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Saturday, March 28, 2015

Realiti Blogger

Assalamualaikum. Semoga kita sentiasa berada dibawah lindunganNya.

Sseorang pernah bertanya pada aku, kenapa awak ada blog?
Lalu aku jawab,
'Mula-mula blog ini ditubuhkan pada tahun 2010 atas dasar saja-saja, tapi lama kelamaan saya menyimpan satu cita-cita dan harapan besar atas blog ini"

Dia tanya lagi,
"Sekadar nak luah perasaan?'

"Jika awak baca blog saya , kalau awak nampak sekadar luahan perasaan saya, baik awak jangan baca blog saya.Cukup sekali awak baca, lepas ni jangan buka lagi ya?"

Dan ada orang pernah kata pada aku,

"Suka saya baca blog awak. Banyak dapat inspirasi"

Nah, kalau anda tergolong dalam orang macam ni, teruskan baca, Kalau tergolong dalam orang yang pertama awal tadi, cukup sekali awak baca, lepas ni jangan buka dan baca lagi blog ini ya?

Saya tidak perlukan orang yang boleh downkan hobi saya sejak 5 tahun dulu. Terima kasih ya.

Assalamuaikum :)

No comments: