Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Thursday, March 22, 2012

Ketentuan Allah Takde Sape yang tahu (Part 2)

Ye,memang ketentuan Allah takkan sape yang tahu sebab Allah jua yang maha mengetahui .


Takde sapa yang tahu apa Allah tetapkan untuk hamba Nya.


Dan takde sape yang tahu sebab apa saya dapat c+ untuk pizik sebab Allah saja yang tahu .


Eventhough saya sangat sedih dan kecewa , Takkan sapa yang dapat thu kecuali Allah .


All my requests have been blocked because of that .


Because the c . 


i make my parents sad . Till now . 


Ya, ketentuan Allah takkan sapa yang tahu .


Mungkin kita akan mati esok, sekarang  . Takkan sapa yang pernah tahu 


Ketentuan Allah takkan kita pernah tahu . 


Sekuat mana kita berusaha , SEkuat mana kita menangis .


Allah yang tahu semuanya . 


Tak dapat digambarkan perasaan bila dpt thu saen2 nak g mesir, jordan, ireland, india.


Tapi sy . Sya just larikan diri saya . Uniersiti malaysia tak terima saya . 


 Asasi tak layak untuk saya .


 Dan pengakhirannya hnyalah di BSN . 


dAn bila ak apply IPG , itulah muktamadnya.


Cikgu .!  


Semoga saya ikhlas menrimanya .


Dan kepada kawan2 ., genk2 sy  , that boy , Achieve your dream . Go to overseas if you can. Ijust say goodbye . 


Because now Irham is change noe
Sy akan jadi seorang ckgu . Cikgu . ITulah cita2 saya . Karangn sekolah rendah . Apa cita-cita and?

No comments: