Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Sunday, February 12, 2012

Times creeping so slow..!

(sumpah sy taktau cara nk tulis blog )


Yes.times creeping so slow till i just blink2 my eyes to count every seconds .Waiting for you to come back . (Haha, sape tooo? ) .


So am i wat to do , im just take a look at the calender on my table .When 22 march will come? 
Oh my god .Times creep so slow ,God . I can't hold my patience . I don want to be a nervous lass like this . Till , i just dreaming about you everynight . Hahaha .


Hahaa, sumpah sya da tak sabar nak pegang slip result SPM .sAya takkesah dapat berapa pown . Sy just nk pegang slip too . Kalu boley saya tak nak menitis kan air mata pun nanti 22 march nih . 


Apa pun results yg sy terima , sy redha .!


Kalau sy dapt result bukan seperti yg saya idam mimpikan angankan , sy akn amik slip results too , salam2 sikit ngan cikgu tersayang , pandang muka kawan2 sy yg tersayang sebentar dan sy akn ajak umibaba sy pulang . Saya tak sanggup !! 


Tapi orang cakap kita kena terima apa jua kputusan . Sebab Allah da tetapkan apaapa yg terbaik untuk umatnya . Even kita dah berusaha sebanyak mana , hanya Allah yang tahu natijah kepada khidupannya .


Tp hanya Allah yang tahu betapa sedihnya hati saya bila sy tak capai target saya . Semoga kesedihan 2006 takkan blaku lagi  dan smoga bhagianya 2009 datang kembali . 


Will dis moment come back ??


Even da dua kali mimpi pasal results . Cheng2 , saya dapat --------...Tp still nak full la . 
tp saya takkan tkejut besar jika sy tersekat d phy dan bio .
tp ya allah jika saya kecundang d subjek bio , subjek yg pling sy kuat usaha , sy akn rasa sedih yang teramat . bukan sebab malu .Tp cita2 sy utk jadi doktor akn terkubur . Cita2 sy utk bukak klinik sendiri akn tkubur.!


So, watever happen after dis , i hv set my mind , sy akn bersabar walau tak kira apa jua yg saya dapat. 
Saya juga berharap dia akan dpat full A .(9A) dan akn dapat bukak klinik sdiri seperti yg pernah dkatakn dulu ...Choi , ak sentiasa ingt ko biar ko jauh disana . ( Amoi,sedih la pulak =( ) ...Hahah .LOVE.



No comments: