Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Thursday, June 14, 2012

Saya Masih Hidup

Assalamualaikum and hye =)
Yaaaa, saya masih hidup. 
sooo sooorry tuk sahabat-sahabat yg ak tak blas mesej and tak angkat  call. Malam ni, jejari rasa nk menaip something n kasi hint yang aku masih lagi hidup diatas dunia nih . Hahaha . Kepada kawan-kawan  , just nak tell, baek jangan call or mesej aku lagi .Aku just balas mesej 6 buddies aku jer. Yang lain , ak macam takde perasaan nak balas . Smua orang dok tny aku study mane! .. Aku taktau nak bagi jawapan laa. So,lbih baek aku takbalas la kot. Then aku jawab jwpn yg paling klise . "Aku dah tak study , ak stay kat rumah and jadi suri rumah full time "
And ada orang kata aku buat cincai2 pasal masa depan . Jaga mulut sikit . Kalo gitu , aku memang dah lama tak amik Spm . Aku terus kahwin jer kot. Dah berbesen air mata aku habis. Tengok kwan-kawan aku masuk u , maktab , matrik, uia, asasi . Aku bukan buat cincai2 masa depan ok. Aku set target aku sendiri . So , ramai yang pcaye yg aku jusy jadi surirumah and amik kos jadi suri rumah .
Ok, so jgn tnya aku lagi soalan tuh sebab aku pasti jwab jwapan yg aku bold biru tuh  . Nplease jgn set dlm otak u all yang aku wat cincau2 pasal masa depan .
Oke, setakat ni jer dulu aku update blog aku nk kasi hint yang aku masih lagi bernyawa. N sory kalau aku tak balas mesej certain people even my close friends. Assalamualaikum . Semoga dapat bertemu lagi dlain masa. Jaga diri , jaga hati , jaga iman . Barakallah =)

No comments: