Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Wednesday, May 16, 2012

Cemburu

Assalamualaikum  . oke , ak tahu tjk post ak kali nih nampk sedikit sengal n gedik terlebih . Cop , u all baca dulu sampai la abis entry nih  .Ak pun tknak jgk la jadi terlbih sengal n gedix di mata pembaca entry ak yg tak brpa nk interesting ni . Aktk tau bxp ak kurng nk post apa2 kat blog nih . Maybe aku dah muak sdikit la dengan blogging nih . Haahah . Ak hurai bnyk2 pun bukan dpt markah pun  . SO,aku nak straight to the point . Ya  ,ak memang kuat cemburu pda orang lain  . N aku nih mudah down sikit bila tgok org lain dpt apa yang memang lma aku nak . Heheh . 


oh, takde rezeki aku ker? Takder rezeki ak . So, bila nak ada rezeki aku hah . ( ni ayt org yg takde agama kot). Hahah . tkde  . Aku just gurau2 . Ak just accept dengan redha apa yg blku pada ak. 
Ok , ak nak bongkar sedikit rahsia la pada malam nih  . *Shhh , masa ak tgh tunggu rezak , aku dah prepare stu buku ring tuk biasiswa jpa or mara . * eh , gamak nyer perasan sungguh budak nih ,  koya laa . ! rezak tk kluar lg , tp dah sibok2 nk prepre . Hahah .  . Eh , ikot ak laa . Kau susah tu pe kes . ( ni roh aku kata kat aku )  ya , dengan muka yg takberpa nk malu even ak dah tgelak sorang3 sekrng , ye ak mengaku ak memang dah prepare awl tuk scholarsips tuh . (spe oyk ak put high hopes , sila bernyawa skrang ). haa  , kan aku dah kata u all mesti kata aku ni muka tk malu nk apply scholarships even rezak pun sgt2 laaa teruk  .


Hey Irham , yg kau tuh kedebe nk pungut c tu bxp? saen2 mung pun tk pungt c cam mung. (ok, ni ak dok kate kat diri aku )





ok, skli lagi org kata ak tk bersyukur . Hahah . bkan tk bersyukr , tp nk lepaskn semua yg mmbelunggu dhty ak nih .so that , ak dpt kurngkn sedikit kesedihan ak . (ok ,almaklumlah results mara keluar esok kan )Cop , sorry  ,ak tk apply pum mara nih . sebb ak thu mna la diorng nk bgi kat ak dengan 10A IC nih . Heheh . so , keep calm laa ak ptut buat . Even , ak dah impikan semua benda nih masa ak form 4 lgi . HAhaha . tp ak tk tau la masa tuh bnda2 nih semua tk jatuh cinta kat aku . !


Hhaha . so , kepada saen2 /kwan2/shbt2 (bukan ke sama semua tuh ? ) ak doakan biarlah dpat . 


AKU SAYANGKAN KAWANKAWAN AKU MACAM MANA AKU SAYANGKAN DIRI AKU . SEBAB TUH AKU BAHAGIA BILA MEREKA DAPAT APA YANG MEREKA NAK !


Assalamualaikum . =)


Sincerely:
MissButane









No comments: