Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Saturday, November 10, 2012

Jaulah Terusan Suez..!

Assalamualaikum.Semoga kita sentiasa berada di bawah lindunganNya.Ameen.! 

Today, i just finished the anatomy exam..Oke agak cuak pada awalnya sebab bercampur gaul dengan orang-orang Arab . And alhamdulillah , me n few of my friends disuruh sat for exam in another room. So, takde la bercampur gaul dengan orang arab and tak bercampur dengan lelaki2 melayu  . Haha.. And maka aku jawab exam dengan hati yang  tenang sambil dalam hati menangis sebab certain topics aku tak bagi penekanan and tak hafal pun. Maka keluarlah soalan itu dan kecuakan aku semakin bertambah . Esok adalah cuti . Dan masa satu hari tuh adalah masa untuk baca untk next exam, Phsiology! =)

Entry ini bukanlah nak story panjang2 pasal exam tapi just nak story about one of my jaulah that is "Top12"
(Trip to port said) . Port said ni berdekatan dengan  Alexandria dan berdekatan jugak dengan Trusan Suez. Satu terusan yang pada zaman sekolah dulu aku pernah belajar tentangnya. Dan Allah bagi peluang pda hari tuh untuk aku melalui terusan suez ini dengan feri . Oh,agak lama rasanya tak naik feri doe! 








Top12 main aim dia adalah nak shopping baju winter coat tuk hadapi musim sejuk . Harganya agak berpatutan . Asal nya orang Arab memang letak harga tinggi . Satu winter coat harga 250 genih . tapi stelah penat aku berbargain dengan pak cik arab tuh , dapatlah dua winter coat dengan harga 90 genih and 70 genih. Alhamdulillah =)

Pray for my next exam . Phsiology and Histology coming ! =)

No comments: