Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Monday, November 26, 2012

Allah Sentiasa Ada....

Assalamualaikum.

Satu benda yang jarang kita nak fikir malah diri saya sendiri . Bila timbul kesusahan, musibah...Saya sentiasa lupa bahawa Allah sentiasa ada . Walaupun takada manusia disisi  kita dikala kita dalam kesedihan atau ditimpa musibah , Allah sentiasa ada dengan . Semoga setiap diri mempunyai sifat kehambaan dan semoga Allah terangi hati kita menerima perkara kebaikan .

Saya diam tidak bertegur sapa tidak tegur dialam maya kerana saya tak nak menyakiti hati sesiapa dengan perbuatan bersifat tidak neutral dan saya tekankan sekali lagi saya taknak menyakiti hati sesiapa dan hati saya masih tidak bersedia untuk menerima perkara itu dan perkataan terbaik nak gambarkan keadaan ini ialah KAWAN sahaja =)

Assalamualaikum. =)

No comments: