Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Tuesday, September 18, 2012

A secret finally revealed..!

Sempat tk sempat tk, Insyallah sempat !

Assalamualaikum dan semoga kita sentiasa berada dibawah rahmatNya.
A secret finally revealed ! Setelah sekian lama berfikir-fikir sampai tk terfikir and finally , almost 4 months i kept these secret  . N  I decided to explode them here. Ok, here! 
If my best friendSS read these, they'll know the whole story . A story why they think why it's hard for me to express it...To story morry the whole story that created by me .The Great owner of this story. And something grrrrr to story with...But since that time had gone .  I want to share it with you. !Mintak-mintak sempat aku nak typo panjang2 malam nih disamping nak lepas gian sebab aku tahu in future aku tak sempat nak update entry panjang2 macam nih.

Oke, maybe u olls agak bosan campur meluat campur nak tambah sebab aku asyik kongsi story pasal my study. N dis time also .About my study? OTher than this, aku nak kongsi pasal ape? Love story? Ohmaigoat, aku takpernah ada love story yang berbunga2 berduri macam korang semua ada..So for this time being, aku nak jawab soalan kawan2 aku yang dekat seminggu la kawan2 aku dok tanya soalan yang sama sampaila aku naik bosan sampai aku rasa nak hempas je Nokia C3 aku yang sememangnya nak lebur tunggu nak retak jer. Ok, ni memamg style aku tulis blog . Opening yang cukup membosankan.Haha.But this my style of my writing?

Soklan Cepumas : Kenapa tak pergi Matrikulasi Perak (Ecee, gamaknya skema soklan dia?) (30markah)

Ok,as markah nya amatlah banyak, so aku nak type kasi panjang sikit so that korang akan rasa bosan dengan entry nih. Ok, stop mengarut . Serius!
Assalamualaikum.Sebab aku tak pergi matrik ialah : Sumpah segala basic needs untuk aku hidup kat sana semua nya dah beres seberesnya.Baju kurung dah siap jahit, toiletries dah siap borong, n semua dah siap shopping la. Cabin beg pun aku dah arrange satu2 tepi katil..
And datanglah satu petang dimana aku mendapat satu perkhabaran gembira kononnya.! Ya, aku set as happy moments la tyme tuh . Sebab my mom bawak balik perkhabaran dari seorang officer aka orang besar di :

Cyberjaya University College Medical Sciences

Dia cakap dya boleh tolong aku masuk di uni. swasta kat area Cyberjaya nih.Oke, aku tahu uni . ni adalah satu2 nya uni. swasta yang terbaik di Malaysia. Memandangkan aku seorang yang sentiasa aim something yg sangt besar, sampai kecundang bagai nak tercabut bulu mata. ! Haha. Statement yg sungguh hyperbola.Banyak proses untuk aku nak masuk kat situ . He told me to write a letter to .......?
Oke, sumpah aku tak boleh nak type perkataan tuh. Haha. so, consider that as a secret ok? Then, my letter was rejected because a reason. ! Bukan sembarangan reason oke?! Surat tuh hanya akan dilayan if aku nih adalah student lepasan asasi tapi the fact is aku nih student lepasan spm wo000-(

Oke, cukuplah korang tahu sebab apa aku reject Matrikulasi tuh. Im a girl with big ambition. Bukan seorang yang buat cincai2 masa depan. Aku still remember sorang kawan yang cakap aku buat cincai2 soal masa depan . Dah la otak aku tengah berserabut tyme tuh, boleh lagi cakap guna statement yg aku kira bodoh didengari oleh telinga aku . Oke, korang takpayah nk refresh your old conversation with me.!

And setakat nih , aku just boleh cakap yang aku akan ke sini:

*Maybe a picture with no captain ,right?

Insyallah entry nih akan bersambung pada tahun depan because semuanya tak boleh diluahkan utk satu2 masa.

Sincerely:
MissButane.


No comments: