Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Tuesday, June 18, 2013

Sanah helwa :)

Assalamualaikum. Semoga kita semua sentiasa berada dibawah lindunganNya. Ameen :)

Allah selamatkan kamu. Allah selamatkan kamu. Allah selamatkan Irham Warhamnie Binti Abdullah Ripain. Sanah helwah untuk awak Irham. *Kikiki, nyanyi untuk diri sendiri* 

Maka genaplah umurku 19 tahun. Umur penuh cabaran. Tahun terakhir menjadi manusia memegang umur angka satu didepan. Hahaha. 

Semoga dengan peningkatan umur ini maka meningkatlah kematangan diri , meningkatlah amalan, meningkatlah iman dan yang penting semoga prestasi diri semakin meningkat :)

First time sambut birthday di oversea, tanpa family disisi  .Tpi takmengapa, tahun ini sambut dengan housemate2 tersayang. Big thank you pada semua hmate yg bertungkus lumus siapkan chicken chop yang begitu awesome . Eventhough exam keesokan harinya kalau taksilap, semoga ukhuwah ini berkekalan . 

Terima kasih jugak untuk umibaba atas ucapan yg sgt bermakna. Bagai satu semangat hadir dalam diri. Walaupun hanya mesej ringkas di pagi hari, tapi mampu mengubat perasaan rindu yang membuak2 .

Dan terima kasih untuk Amy untuk ucapan yang sangat special. Sumpah first time ada orang pernah buat camni dalam hidup... Really appreciate it dear :)



Dan terima kasih untuk semua yang wish birthday samada dekat twitter dan facebook. :)

*Birthday sama tarikh dengan Fiska Medina, Irine Nadia Marcello's daughter:)

Assalamualaikum :)

No comments: