Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Tuesday, June 11, 2013

Special Congratulation Syaera Rosli :)

Assalamualaikum. Semoga kita sentiasa berada dibawah lindunganNya. Ameen :)

Lama rasanya takupdate blog. Fatrah imtihan punya pasal. Dah list dah tajuk2 post yang bakal mendatang. Tapi tangan dan fikiran rasa macam nak update pasal benda ni...... And ianya ialah ::

Big congratulation to my super best awesome awesome the best my best friend forever Syaera Binti Rosli sebab berjaya dapat 4Flat . Wow, sy sebagai kawannya sangat bangga. Haha. Masa first2 tahu jatuh air mata ni . Rasa terharu sangat-sangat. Rasa over la pulak. Rasanya tuan punya badan tak nangis2 pun , mesti senyum memanjang je dia. Tapi bagi diri ini , 4Flat tuh susah sangat nak dapat. Kalau tanya budak2 matrik mesti akan cakp susah giler kot nak dapat 4Flat. So macam mana diorang dapat 4FLAT tuh???? Sebab diorang study bagai nak mati . Haha. Dan aku dapat agak my bestie ni macam mana masa dia study ....

 Aku masih ingat masa results SPM diumumkan .Walaupun aku pun kecewa giler dengan result aku, aku tahu dia lagi kecewa. Kami sama2 pesan supaya terus bersemangat untuk mencipta kejayaan  . Dan Alhamduliilah dia dah berjaya buktikan dirinya mampu untuk berjaya dan semoga dia dapat capai cita2nya sebgai seorang dentist yang awesome satu hari nanti . I'll always pray for you dear :')


Betullah orang selalu cakap , setiap perkara yang Allah lakukan pasti akan ada hikmah yang tersembunyi .Dia bagi kita kesedihan , dia akan gantikan dengan kegembiraan pada suatu masa yang kita pun taktahu. Allah nak tengok sejauh mana kita merayu meminta denganNya. Dan aku sentiasa meletakkan spenuh pengharapan pada Allah agar hati yang kecewa dan sedih bila takboleh jawab dengan exam dengan harapan Allah akan bagi keajaiban .  Sesungguhnya. pengharapan pada Allah sangat penting. Insyallah dengan usaha yang tinggi menggunung, doa yang takputus2 dan tawakkal selepas berusaha Allah akan bagi yang terbaik untuk kita semua . Also big Goodluck untuk semua students Tahun1 University Zagazig for the remaining papers Biochemistry and English . Smeoga Allah permudahkan urusan kita semua . And to my specials Buddues. (Amy,Aishah,Adilah,Izzati,Amalina) semoga kita sama2 berjaya . Insyallah :')

Assalamualaikum :))

No comments: