Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Tuesday, December 25, 2012

Life Cycle of Miss Butane

Assalamualaikum..Semoga kita sentiasa berada dibawah rahmatNya.Ingatlah, disaat kita berseorangan,Allah takpernah tinggal kita walaupun sesaat tapi kita boleh lupakan Allah. Now pkul 3:51 pagi....Skrang,aku dah kembali kepada normal cycle hidup aku iaitu tido lepas maghrib and bngun blik bila midnight tiba. Haha..Agak penat kalau nak sambung study lepas maghrib.Kelas dah la pack, balik jalan kaki.Seriously agak penat la. Bila balik , makan burger. Amboi! Macammana tak gain weight nih... Tapi seriously lapar adalah masalah utama aku disini. Haha..And memasak jadi part time work kat sini. Hahah... Nasib baik pandai masak yang basic.Tak rugi dulu lepas SPM menjejakkan kaki kat dapur..

Kawan aku cakap, lebih dri pkul 2 suku, mesti bunyi orang berlari2 kat tingkat atas. n then we fikir positif bhwa tuh anak orang Arab berlari kebilik mak ayahnya. Fikir positif.. Allah sentiasa ada disisi kita..Amin. Dengan syarat kita kena sentiasa ingat Allah. 

Study malam sambil kunyah limau tambah segelas air nescafe tambah dengan suhu yang sejuk boleh tambahkan mengantuk.Tapi kena kuat la...Midterm tengah tunggu nak jemkan otak nih...Cuak la kot =(... kat sini aku taksempat nk fikir2 apa2....Mesti la teringat kat orng2 di Malaysia . Salam rindu tuk famiy aku. Era, Amy,Tati, Nik. Aishah, Adilah, My deskmate n so on... 

Setiap minggu ada kuiz and exam kat sini.. Agak penat la sebab sllu ada kuiz lepas abis stiap topik..And markah kuiz aku Alhamdulillah takteruk and tak excellent sgt la... Ari tuh dpt tahu carry mark punya physiology...Just dapat 4.5/5 jer..2orang laki je yg dapat full mark ..Aku ni half mark lagi nk dapt full mark..Alhamdulillah la sebab ni carry mark tuk final ...Utk kuiz blood ari tuh, aku dapat la the highest mark...10/15..But my dr.randa said: Markah tuh teruk..Memang teruk pun doc, tak full mark kan =(...

And aku study just bertemankan lampu meja. and akan menambahkan lagi power spec aku.. Takpe , aku save duit nanti kije in future n buat treatment mata dengan Dr.Muhaya.Insyaallah =)


=_)
Tu la lampu meja kesayangan..Warna biru tuh <3

Rabbi yassir Wala TUassir .

Assalamualaikum =)

No comments: